29. června 2013

20.6.2013 - první skalní lezení

20.6. jsem s Danem a Vaškem vyrazila na skály u Řeže.

A tedy, skalní lezení je vážně po všech stránkách o něčem jiném. Od způsobů jištění přes výstup až po celkovou atmosféru; k té naší přispívala i jakási hudební akce, která se konala hned za řekou :) Lezla jsem, vychutnávala si nádhernou strukturu skály, chyty a rozmanitost, poprvé (a od té doby už vždy) lezla v lezečkách naboso, ležela nahoře na skále a užívala si vítr ve vlasech, hřející slunce za víčky a svobodu v duši, po letech zas pocítila touhu po skutečném přátelství...

Odřela jsem si kolena, překonala fobii z pavučin, kterých bylo na skále plno, a opět se ujistila, že mám bizarní duši; skály totiž zvláštně a výrazně voní nejen svobodou, ale také smrtí a minulostí. Strašně mě to přitahuje a fascinuje.

Nakonec jsme tedy vylezli jen dvě trasy (4 a 6-), Dan se u třetí trochu zasekl a pak už byla spousta hodin ;) Stejně to ale bylo neskutečně fajn; skály jsou se stěnou nesrovnatelné, o tolik zábavnější, skutečnější. Mňam!

Žádné komentáře:

Okomentovat