25. července 2013

23.7.2013 - druhý boulder :)

Navzdory prohlášení, že boulder nikdy více, jsem na něj v úterý vyrazila zas (zas do BB). Přes noc se mi to zjevně nějak rozleželo :) Takže jsem vyměnila kolegu (za dva měsíce lezení jsem se o své vůli seznámila s více lidmi, než za uplynulých několik let) a šla.

Dorazila jsem první a učinila objev, že tuto činnost mohu směle provádět i sama (což se bude hodit, když budu chtít vyrazit sólo), vylezla pár cest z minula a po příchodu Matěje i několik nových. Převisy tedy zatím nejsou má silná stránka, přesto jsem se nevzdala bez boje.

Nakonec jsem obešla "loď" po vlastní trase (hm, vlastně Matějově :)) a zjistila, že tohle je opravdu fajn ; jsem zkrátka, jak se zdá, spíše na delší trasy, lézt na boulderu do výšky mě tolik nebere. Ale zas do toho člověk dá fyzicky mnohem více než při lezení na laně...

Matěj je mi sympatický (což byl bezesporu důvod, že jsem se tentokrát cítila líp, je zvláštní, jak si někdy lidi nesednou...), sám leze už 6-7 let (pokud si dobře vzpomínám), takže na příště jsme domluveni na SmíchOFF ; snad už v pondělí. Do té doby si možná ještě na boulder odskočím ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat