7. července 2013

Statue of Liberty de Paris




Na tuhle fotku jsem dnes narazila, zatímco jsem přehazovala na flešku návrhy na kérku. I když se to nezdá, pořídila jsem ji loni v listopadu v Paříži ;) A tedy, nechápu, proč jsem si ty fotky dodnes pořádně neprohlédla; na svůj talent jsem nicméně i tak hrdá!

Znovu koukám na Statečné srdce.
Neuvěřitelný film o odvaze, statečnosti, svobodných duších, opravdovosti, živelnosti, hrdosti, hodnotách a charakterech. Vlastnosti, nad kterými se dojímám já, ale které se dnes už tak trochu nenosí. Hm... :(

Nedokázala jsem dočíst Jane Eyre. Myslím, že výše zmíněný film má na mém rozhodnutí nepatrný podíl... Trápila jsem se s ní dlouho. Snad příště... A mezitím si možná dám nějakou irsky laděnou dobrůtku ;)

Mimochodem - sountrack k Braveheart je neskutečnej. Skotská hudba je se stále stejnou intenzitou hudbou mého srdce. ❤

Žádné komentáře:

Okomentovat