3. prosince 2013

1992/1 - 2007/8

Nelezu. Jsem z Prahy zpět ve své rodné hroudě a má peněženka hodně zhubla. V současné době by se již dalo hovořit o anorexii.

Poslouchám hodně muziky a čtu Muže, kteří nenávidí ženy.

Spoustu času trávím na cestách mezi Vary a Brnem.

Občas kreslím.

Zbožňuju vůni svého levandulového šamponu a partičku IT. Jejich humor balancuje na tenké hranici mezi společenskou korektností a lehce zvrácenou morbiditou, nad čímž moje duše nepokrytě plesá.

Poctivě plním školní docházku, začala jsem se učit a co nevidět začnu i s praxí.

Včera jsem si přečetla článek, co mi poslal J., a v němž slečna zdánlivou banalitu všedního dne povýšila na problém obludných rozměrů. Večer jsem pak ležela v posteli a došlo mi, že jsem provedla totéž se svou představou o jeho citech ke mně.

Můj optimismus odjel na delší dovolenou.

Žádné komentáře:

Okomentovat