17. února 2014

Hot ňůs

Mám práci na Krpoli a pokoj ve společném bytě se dvěma hochy na Novém Lískovci.

Společně s bývalým nájemníkem, který zřejmě doufal v nocleh v mé posteli, mě už stačili opít. Na oplátku jsem zavdala příčinu k roztržce bodrou větou: "Už jsme probrali vše krom politiky."

Práce, která pro mě byla ze začátku jedna velká neznámá, bordel a strašák, se ukázala být docela pohodovým šolichem s příjemnými spolupracovnicemi, značnou benevolencí, couráním na cigárka, nákupy či kafíčka s ostatními zaměstnanci OC během pracovní doby, pořádáním sedánků za kasou, klábosením a hraním karet určených k prodeji.

A navíc se v sortimentu, poněkud veselejším kódovém systému a náležitostech s kasou i placením začínám docela orientovat, takže se snad blýská na lepší časy.

Přežila jsem aklimatizační splíneček, mé šílené podvědomí začalo vytvářet pěkně ujetý sny, od lednového koncertu poslouchám téměř výhradně DT (a nepokrytě se u toho rozplývám blahem), prokousávám se Dívkou, která si hrála s ohněm, učím se vařit poživatelný čaj, nechávám se nadchnout architekturou, letmo plánuji další kérky a v pátek jdu na čajový dýchánek s J.

Žádné komentáře:

Okomentovat